28 Şubat 2011 Pazartesi

Vedat Milor Hayranı Olmak

Vedat Milor abimizi bilmeyen yoktur. Hatta "Abi adam hem geziyor, hem yiyip içiyor üstüne bir de mayış veriyollar" diye yorum yapan birine rastgelmeyeniniz çok azdır. Ben kendisinin baş hayranıyım. Hatta geceleri internetten videolarını izleyen tek manyak benimdir herhal.


Önceleri biraz ikircikliydim. Mehmet Yaşin'in yanında çok sosyetik geliyordu. Ancak zaman geçtikçe adamın hali, tavrı ve bilgisi hoşuma gitmeye başladı. Zaten sonraları kendisi de İstanbul'dan çıkıp gezmeye başladı. Kastamonu'da yaptığı programı unutamam. O günden beri Kastamonu'ya gidip doyasıya yiyip içme hayalleri kuruyorum.

Peki Vedat abimizin nesi farklı. Hemen anlatayım. Bir kere adam çok güleç yüzlü. Tatlı entel adam suratı var. Nur inmiş resmen. Bir de cesur adam. Konya'da mor, Kastamonu'da kırmızı kadife pantolon giyiyor. Bizim mahalledeki Deli Zeki gibi. Ayrıca lokantaya girerken, lokanta sahipleriyle tanışırken yapılan ek çekimlerde Gerçek Kesit oyuncuları gibi doğal hareket ediyor. Yani birinin "Vedat abi kaldırımdan dükkana giriyormuş gibi yap" dediği belli. Öyle robotik hareketler. Doğal adam. Lafları var hep tekrarladığı... "Durun ben söyliyecem" deyip yemeğe ne koyduklarını bulmaya çalışıyor mesela. Her 3 programın birinde "karamelize" diyor. Bir de titriyor. Bu yüzden arkadaşım kendisine "Vedat Tremor" diyor. Ama o arkadaşı ayıplıyoruz aramızda. Vedat abimizin gönlü de geniş. Yorumlarında yemeği beğenmese dahi güzel bir dille anlatıyor. En az 3 yıldız veriyor.

Her gittiği yere gitmek, orada yemek yemek istiyorum. Hatta onunki gibi bir işim olsun istiyorum. Bi yardımcı olun. Laflarımı burda bitirirken vedat abimize lezzet için 5, fiyat-kalite için 4, ambiyans için 3 yıldız veriyorum.

6 yorum:

  1. ya başgan hakkaten niye titriyor bu adam? gerginlik yaşıyorum izlerken adama bir şey olacak diye, yemeklerin tadına varamıyorum..

    YanıtlaSil
  2. Durun ben söyliyecem.. Hmm.. O iş biraz zor Pepe, ama şimdi titremeye başlayıp çok pratik yaparsan belki bir yolunu bulabiliriz.

    YanıtlaSil
  3. ben ençok ağzına lokmayı ataratmaz konuşmasına ve "bu hayvan 2 yaşındaymış", "kekik yemiş", "bunu nohutla pişirmişsiniz" gibi nokta atışlarına hastayım.

    YanıtlaSil
  4. @disconnectus kuzu sevgisi beni de biraz geriyor açıkçası.

    YanıtlaSil
  5. Evet ama bir Deli Zeki değil..

    YanıtlaSil
  6. Abi ben bu adamın kekremsi tadına hastayım.

    YanıtlaSil